Gezellige kerstborrel N-VA Putte was alweer een succes.

Op 16 december 2017, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws

Ook dit jaar organiseerde N-VA Putte zijn gezellige kerstborrel vlak voor de kerst en eindejaarsfeesten. Dit begint stilaan een traditie te worden. Dit keer ging ons evenement door in het stijlvolle oude gemeentehuis gelegen aan het recente en prachtig heraangelegde kerkplein.

De muzikale omlijsting werd verzorgd door de tenoren Nobilé uit Heist-op-den-Berg. Het werd een merkwaardig optreden dat door de vele aanwezigen werd gesmaakt.

De avond werd feestelijk geopend door onze fractieleider Katelijne Weyns. Daarna was het de beurt aan onze voorzitter Freddy Vertommen om een overzicht te geven van het afgelopen jaar. Onze 3 schepen Jeroen De Cuyper, Peter De Vooght en Bert Rousseau volgden op de voet om aan de hand van een aantal sprekende foto’s hun verwezelijkingen van 2017 kort toe te lichten. Op de website van N-VA Putte kunt u het afgelopen jaar nog eens in geuren en kleuren opnieuw beleven.

Tenslotte was er nog een speciale aankondiging door onze ondervoorzitter Yves Leurquin in kader van de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar. Zo zal Jeroen De Cuyper onze lijsttrekker zijn en Freddy Vertrommen onze lijstduwer. Wij wensen hen veel succes en leiderschap.  Het wordt voor N-VA Putte een belangrijk jaar. We willen in vergelijking met  5 jaar geleden met een nog steviger  team en een nog sterker  programma naar de kiezer trekken.

Het succes van deze kerstborrel groeit jaar na jaar.  Het toont niet alleen het succes van deze formule aan maar ook de groeiende aantrekkingskracht van N-VA Putte op basis van concrete verwezelijkingen in onze gemeente.

Tenslotte zou deze avond niet doorgaan zonder de vele vrijwilligers die het beste van zichzelf hebben gegeven om de vele aanwezigen een schitterende avond te bezorgen. Dank aan Gerda, Jetty, Patrick, Erik, Assia en Nicole om dit voor te bereiden en de gasten van de nodige drank en hapjes te voorzien. Dank aan Katelijne voor het verzorgen van de muzikale omlijsting.

Yves Leurquin

Ondervoorzitter N-VA Putte