N-VA Putte op Nieuwjaarsreceptie N-VA Keerbergen

Op 5 januari 2018

Op vrijdag 5 januari zakten onze fractieleidster Katelijne, voorzitter Freddy en ondervoorzitter Yves samen met zijn vrouw Sofie af naar Keerbergen voor een gezellige avond.

We werden zeer goed ontvangen door de voorzitter van N-VA Keerbergen Johan Segers en N-VA burgemeester Dominick Vansevenant.  Na wat zitten keuvelen werden we geserveerd op een interessante gespreksavond met Vlaams volksvertegenwoordigers Annick De Ridder en  Lorin Parys. Zij schetsen eerst hun politieke loopbaan en hun beweegredenen en overtuiging om zich uiteindelijk bij de N-VA aan te sluiten.  Daarna gingen ze met veel passie en geestdrift in op  de belangrijkste verwezelijkingen van N-VA in de Federale en Vlaamse regering.

De komst van N-VA Putte was niet onopgemerkt. Onze nieuwe N-VA hemden, die onze voorzitter en ondervoorzitter voor de gelegenheid hadden aangetrokken, werden zeer gesmaakt. Ook door Annick De Ridder die met veel plezier wilde poseren met de aanwezigen van N-VA Putte.