N-VA Putte verwent zijn leden met een heerlijke BBQ

Op 29 juni 2017, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws

Op zondagnamiddag 25 juni organiseerde onze afdeling N-VA Putte een BBQ voor zijn leden. Deze BBQ ging door in de ruime en prachtige tuin van onze gastvrouw Gerda. Waarvoor onze welgemene dank.

De leden kwamen in grote getallen afgezakt om samen met onze bestuurleden en mandatarissen te genieten van deze mooie zondagnamiddag. De weergoden waren ons alvast gunstig gezind. Daarnaast was ook onze meter en vlaams volksvertegenwoordiger Sofie Joosens van de partij.

Nadat onze voorzitter de kurken liet knallen en de BBQ opende met een ludieke speech kon het feest volop losbarsten. De aanwezigen konden kiezen uit een ruim assortiment van vlees, vis, pasta en groenten. Met dank aan Iverans en zijn vriendelijke kok met indrukwekkende BBQ. De honger werd gestild en de dorst gelest in een prachtig kader en een gezellige sfeer. Een beeld zegt meer dan duizend woorden. De vele bijhorende foto's geven een sfeerbeeld van deze toch wel zeer geslaagde BBQ. De namiddag werd verrassend afgesloten met de komst van de ijskar - of was het toch zo gepland ;-). Hierbij werden de die hards niet meegerekend die tot in de vroege uurtjes zijn blijven doorvieren.

Iedereen zal het met mij eens zijn dat dit voor herhaling vatbaar is.

Nog eens speciale dank aan onze gastvrouw Gerda voor het ter beschikking stellen van haar domein, voor Sofie Joosens voor haar aanwezigheid, voor de Iverans voor de heerlijke BBQ, voor de vele helpers om alles op te zetten en last but not least voor onze aanwezige leden.

Ondervoorzitter en webmaster -Yves Leurquin